Automatyzacja Twoich social mediów pozwoli Ci oszczędzić wiele czasu na ich prowadzeniu 🔥
Mam dla Ciebie kilka sposobów, dzięki którym:
- 📅 Zapewnisz treści w profilu, bez Twojej uwagi,
- 💬 Szybciej wejdziesz w interakcję z klientami,
- 📝 Będziesz promować treści z innych źródeł,
- 🖼️ Szybciej wygenerujesz grafiki na potrzeby postów,
- 🔄 Oszczędzisz czas, wykorzystując ponownie te same treści.
Oto one👇
–
1️⃣ Planowanie publikacji
Treści do postów, które chcemy opublikować, można zwykle przygotować z wyprzedzeniem. Ich publikacja musi jednak nastąpić w konkretnym momencie. Planowanie publikacji postów z wyprzedzeniem spowoduje, że poświęcisz czas na to raz w tygodniu, a przygotujesz publikację na kilka dni do przodu.
2️⃣ Wiadomość za komentarz
Kojarzysz mechanizm „zostaw komentarz »ziemniaczek«, to wyślę Ci link do oferty”? Takie działanie można zautomatyzować np. z użyciem ManyChat. Posiada on wiele różnych wyzwalaczy i akcji, które możemy z ich pomocą wykonywać.
3️⃣ Re-publikacja treści
Tworzysz treści w innych miejscach i chcesz je promować w swoich profilach? Z pomocą Make.com możesz przygotować automatyzację, która będzie monitorować nowe wpisy (np. na Twoim blogu) i automatycznie zaplanuje publikację aktualizacji w sieciach społecznościowych.
4️⃣ Generowanie grafik
Przerobienie raz przygotowanej grafiki na szablon i możliwość szybkiej podmiany tekstów, czy obrazków, oszczędzi Ci dużo czasu przy tworzeniu nowych treści. Możesz też dołączać takie grafiki automatycznie do re-publikowanych treści. Przydatnym narzędziem będzie tutaj RenderForm.
5️⃣ Ponowne wykorzystanie treści
Zamiast tworzyć nową treść od zera, możesz adaptować swoje istniejące materiały na różne formaty i platformy. Na przykład, z wideo zrobionego na YouTube, możesz stworzyć krótsze klipy do udostępnienia na Instagramie, a z artykułów blogowych – grafiki z kluczowymi wnioskami do podzielenia się na LinkedIn.
–
Daj znać w komentarzu, czy znasz te sposoby. A może z niektórych z nich już korzystasz? 💬
0 komentarzy